Servicii electronice de informare și documentare asigurate de către Bibliotecă în perioada 16-31 martie 2020

În conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului de Administrație nr. 82/11.03.2020 în perioada 16-31 martie 2020 Direcția Bibliotecă va asigura continuitatea activităților specifice destinate proceselor de informare, documentare, cercetare și studiu individual prin intermediul tehnologiilor suport de informare și comunicare, serviciului de acces mobil la resurse electronice și sistemului informatic integrat de bibliotecă:

§  acces online la Catalogul bibliotecii, din afara spațiului Bibliotecii, din internet –http://opac.biblioteca.ase.ro/opac

§  acces la bazele de date bibliografice full-text și bibliometrice, din afara spațiului Bibliotecii (din internet/offcampus) pentru platformele care permit serviciul acces mobil (de ex. Resursele Anelis Plus (ScienceDirect, ProQuest, Emerald Management Xtra, Clarivate Analytics, Scopus)  resurse abonate instituțional ex. Jstor Business Collection I-IV, CEEOL, Euromonitor Passport, Audit Analytics )  www.biblioteca.ase.ro detalii creare și activare cont în textul de mai jos.

§  referințe bibliografice, bibliografii la cerere prin email (solicitate online, în condițiile stipulate pe site-ul Bibliotecii - detalii: http://www.biblioteca.ase.ro/index.php/servicii/referinte-bibliografice/referinte-bibliografice-prin-e-mail).

Vă informăm că în această perioadă se asigură și continuitatea activităților:

§  depunere teze de doctorat la bibliotecă și eliberare adeverință;

§  verificare și constatare potențiale debite înregistrate la bibliotecă pentru Note de lichidare primite electronic la adresa petitie@ase.ro; 

Având în vedere situația existentă, termenul de restituire al tuturor publicațiilor împrumutate care aveau data scadentă începând cu 12 martie 2020 a fost prelungit automat în sistemul informatic de bibliotecă până în data de 07 aprilie 2020. Pentru această perioadă nu se percep penalități.

Pentru informații suplimentare, puteți să ne contactați la adresa: contact@biblioteca.ase.ro

 Creare cont de Acces mobil din afara instituției

În contextul situației epidemiologice actuale, ca măsură de prevenție, cu scopul reducerii riscului epidemiologic de răspândire și infectare cu noul coronavirus universitățile au hotărât să-și suspende cursurile și au decis continuarea online a activităţii didactice.

Invităm pe cei interesați să continue studiul și cercetările online, #deacasă.

Vă puteti crea un cont de acces mobil pentru a accesa resursele abonate de instituție de la distanță:

Accesati: www.e-nformation.ro —> Creează cont


·       Introduceți datele solicitate.

·       Veți primi pe adresa de email un link care trebuie activat.

·       Căutați și în spam/junk.

·       Alegeți instituția, funcția, domeniul de interes și parola.

·       Dacă ați făcut înregistrarea folosind o adresă de email instituțională, contul va fi activat automat.

·       În cazul în care ați folosit o adresă de email personală (Yahoo, Gmail, Hotmail, Outlook, iCloud), contul va fi activat în termen de 24 de ore de la completarea și semnarea certificatului de afiliere primit în emailul de notificare-înregistrare.

·       Trimiteți certificatul completat la adresa de e-mail: events@e-nformation.ro (furnizorul serviciului)


După activarea contului, intrați în cont, iar la secțiunea „Profil Instituțional” veți găsi resursele la care instituția are acces.

Contact

Academia de Studii Economice din Bucuresti
Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat

Str.Tache Ionescu nr.11, etaj 1, camera 8106. 
Telefon: 319 19 00 / int. 603 
Telefon: 021 312 55 84
Telefon: 0372.713.954

Email: doctorat@ase.ro