Dragi studenți,
Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București vă invită, în perioada 14-15 noiembrie 2024, la cea de-a 9-a ediție a Conferinței Internaționale Emerging Trends in Marketing and Management, care va avea loc anul acesta doar în format online.
Date importante
– Abstract Submission – până cel târziu 31 octombrie 2024
– Full Paper Submission – până cel târziu 30 noiembrie 2024
– Abstract Acceptance Notification – până cel târziu 5 noiembrie 2024
– Conference Registration – Early-Bird – 1 septembrie – 13 octombrie 2024
– Conference Registration – Regular – 14 octombrie – 6 noiembrie 2024
Informații generale
– Limba oficială a conferinței este engleza.
– Informații despre template-ul abstractului și al lucrării finale puteți găsi la https://etimm.ro/author-guidelines.
– Procesul de înregistrare și taxele de participare sunt detaliate la https://etimm.ro/registration.
Publicarea lucrărilor prezentate
Lucrările prezentate în cadrul conferinței vor fi publicate în “Journal of Emerging Trends in Marketing and Management” (ISSN 2537-5865), care este indexat în bazele de date Index Copernicus, RePEc (EconPapers și IDEAS), Google Scholar, DOAJ, EBSCO, EconLit (pending)și SCOPUS (pending). De asemenea, jurnalul va fi trimis spre aprobare pentru indexarea în Conference Proceedings Citation Index – an integrated index within Clarivate Analytics – Thomson Reuters Web of Science™ Core Collection.
Conference Keynote Speaker
Ediția din acest an a conferinței se va deschide cu o prelegere din partea keynote speaker Dr. Anca C. Yallop, care va discuta despre “Unlocking Competitive Advantage and Customer Value: Partnership Strategies within Service Ecosystems”.
Dr Anca C. Yallop este Senior Lecturer (Above the Bar) în Strategie, în cadrul Departamentului de ‘Marketing and International Business’ de la AUT Business School, Auckland University of Technology, New Zealand. Este, de asemenea, Associate Editor la International Journal of Market Research (UK), precum și Certified Member of the Market Research Society (UK). Dr. Yallop are un doctorat în Marketing de la Universitatea de Vest din Timișoara, România, și un al doilea doctorat în Etica Cercetării de Marketing de la AUT, New Zealand.
Pentru mai multe detalii, vă invităm să vizitați www.etimm.ro, pentru a vedea detaliată a call for papers, precum și să ne urmăriți pe www.facebook.com/etimmconference.
Vă așteptăm cu drag la ETIMM 2024!