Articolele complete vor fi publicate în revista oficială a conferinței “Journal of Emerging Trends in Marketing and Management” (ISSN 2537-5865), care va fi trimisă spre aprobare pentru includere în Clarivate Analytics – Thomson Reuters Web of Science™ Core Collection Database. Mai mult, revista conferinței este în prezent listată în următoarele baze de date și indexuri academice: DOAJ,EBSCO, Google Scholar, Index Copernicus, RePEc (EconPapers & IDEAS), EconLit (în așteptare) și SCOPUS (în așteptare).
Conference Keynote Speaker
Conferința din acest an se va deschide cu două prelegeri ale unor specialiști internaționali în marketing și management.
Primul discurs, “The Future of Retail: Without Physical Stores and with Direct-to-Consumer Channels?“, va fi susținut de Dr. Els Breugelmans.
Dr. Els Breugelmans este profesor de marketing la KU Leuven, Belgia. Activitatea sa de cercetare se concentrează pe comerțul cu amănuntul, comportamentul consumatorului și programele de loialitate, cu un accent deosebit pe evoluția strategiilor de retail omnichannel. A publicat în reviste academice de top, inclusiv Journal of Marketing, Journal of Retail și International Journal of Research in Marketing. Dr. Breugelmans este, de asemenea, membru al consiliilor editoriale ale unor reviste de marketing de top și a colaborat cu diverși comercianți internaționali pentru a studia schimbările în comportamentul de cumpărare al consumatorilor.
Al doilea discurs, “Charting the Path Ahead: Marketing Where Innovation Meets Humanity and Data“, va fi susținut de Dr. George S. Spais.
Dr. George S. Spais este membru adjunct al facultății la Hellenic Open University, Școala de Științe Sociale din Patras, Grecia și la Open University of Cyprus, Facultatea de Științe Umane și Sociale din Nicosia, Cipru. El este specializat în managementul promovării, promoții digitale, marketing digital și educație de marketing.
Activitatea sa de cercetare a fost publicată în reviste științifice recunoscute la nivel internațional, inclusiv Journal of Consumer Behaviour, Journal of Strategic Marketing, Journal of Promotion Management, Journal of Marketing Analytics, Thunderbird International Business Review, European Journal of International Management și Marketing Education Review.
În prezent, este editor adjunct al Journal of Promotion Management și editor asociat senior al Journal of Consumer Behaviour. Dr. Spais este, de asemenea, membru al Chartered Institute of Marketing (FCIM).